Padėkoti Pridėti įstaigą/pedagogą/renginį
BioPapa banner

Kviečiame registruotis į kursus tėvams ir šeimoms. Kursai nuo spalio mėn.

Kviečiame registruotis į kursus tėvams ir šeimoms. Kursai nuo spalio mėn.

„Pirmieji žingsniai“ (iki 4 m.) Pirmieji žingsniai (iki 4 m.)

Programa poroms, kurios nekantriai laukia savo pirmagimio, bei tėvams, auginantiems vaikus iki 4 metų
 
Ankstyvasis mažylio auklėjimas turėtų tapti dideliu džiaugsmu ir tėvams, ir kūdikiui. Kūdikis, auklėjamas geru tėvų pavyzdžiu, nuo pat pirmųjų dienų giliai įsisavina šią patirtį ir auga laimingu, atsakingu ir gėrio siekiančiu žmogumi. Taip pat svarbu vaiką auklėti visapusiška asmenybe, o ne tik lavinti jo atskirus sugebėjimus, pavyzdžiui, protinius ar muzikinius. Tokiais esminiais principais paremta „Pirmųjų žingsnių“ programa. Tai labai praktinis kursas, padedantis išugdyti pagrindinius vaiko įpročius: tvarką, miego ritmą, gerus valgymo bei higienos įpročius. 
 
Programos metu nagrinėjamos temos
  1. Keturi pagrindiniai įpročiai
  2. Temperamentas ir genetika
  3. Komunikavimas šeimoje
  4. Broliai ir seserys
  5. Žaidimo vaidmuo vaiko gyvenime
  6. Valia ir drausmė
  7. Darbas ir šeima
  8. Jautrumo ir doros ugdymas

„Pirmos raidės“ (4 - 8 m.) Pirmos raidės (4-8 m.)

Programa šeimoms, auginančioms vaikus nuo 4 iki 8 metų.
 
Nuo 4 iki 8 metų skleidžiasi besivystanti vaiko asmenybė. Dėl to programa „Pirmosios raidės“ labiausiai koncentruojasi į tai, kaip padėti tėvams tinkamai parinkti vaiko lavinimo sritis ir nustatyti tikslus kiekvienam jo raidos etapui.
Šiame amžiaus tarpsnyje vaikas išmoksta samprotauti, daryti išvadas, pagrįsti savo mintis, dėl to tėvai turėtų skirti daugiau dėmesio jo protiniams sugebėjimams lavinti, atsakyti į jam kylančius klausimus ir paaiškinti reiškinius, taip patenkinant jo susidomėjimą prieš akis atsiveriančiu pasauliu.
 
Programos metu nagrinėjamos temos
  1. Protavimo amžius
  2. Vaikų ugdymas atsižvelgiant į jų charakterį
  3. Profesinis ir šeimyninis gyvenimas
  4. Autoriteto samprata ir naudojimas
  5. Laikas pabūti dviese
  6. Šeimos aplinka
  7. Lytinis auklėjimas
  8. Tikėjimo pagrindai
 

„Pirmieji sprendimai“ (8 - 10 m.) Pirmieji sprendimai (8-10 m.)

Programa šeimoms, auginančioms vaikus nuo 8 iki 10 metų
 
Šio amžiaus vaikai, artėjantys prie vaikystės pabaigos, jau geba mąstyti ir samprotauti. Jie paprastai džiugina savo tėvus pastebima intelekto raida. Taip pat šiame amžiaus tarpsnyje vaikai puikiai jaučiasi juos supančioje aplinkoje ir nori aktyviai įsitraukti į vykstančius procesus. To pasekoje, jie įgyja gebėjimų kasdieninės situacijose priimti daugelį asmeninių sprendimų. Tam, kad galėtų tinkamai pasirinkti, vaikams reikalingas ramstis - suformuoti stirpūs vertybiniai pamatai.
Šioje programoje tėvai analizuoja vertybėmis grindžiamo gyvenimo svarbą, gilinasi kaip jas vaikams perduoti bei padėti įsisavinti.
 
Programos metu nagrinėjamos temos
  1. Pirmieji sprendimai
  2. Charakteriai
  3. Šeimos gyvenimas namie
  4. Valios ugdymas
  5. Laisvalaikis
  6. Tarpusavio supratimas
  7. Lytiškumo ugdymas
  8. Dvasinis jausmas

„Ankstyvoji paauglystė“ (10 - 13 m.)Ankstyvoji paaglystė (10-13 m.)

Programa šeimoms, auginančioms vaikus nuo 10 iki 13 metų
 
Bręsdami vaikai patiria nemažai psichosomatinių ir fizinių pokyčių, stipriai įtakojančių jų emocijas bei elgesį. „Ankstyvosios paauglystės“ programoje analizuojamos šių pokyčių priežąstys ir poveikis vaiko asmenybei, pateikiamos gairės, kaip išlaikyti bei puoselėti tvirtus ir ramius santykius tarp tėvų ir vaikų, tuo pačiu neapribojant jų natūralaus pasaulio pažinimo troškimo.
 
Programos metu nagrinėjamos temos:
  1. Ankstyvoji paauglystė
  2. Lytinis tapatumas
  3. Autoritetas ir šeimos gyvenimas
  4. Patarimai kaip mokytis
  5. Pirmosios pramogos ne namie
  6. Aplinka ir vertybės
  7. Sutuoktinių  bendras gyvenimas
  8. Dvasinis jausmas

„Paauglystė“ (13 - 16 m.) Paaglystė (13-16 m.)

Poroms, auginančioms 13 - 16 metų amžiaus vaikus
 
Berniukai ir mergaitės, pastebėję sparčius savo kūno pokyčius, pajunta, kad visas jų vaikiškas pasaulis patiria perversmą, ir supranta, kad ankstyvoje vaikystėje įdiegtos vertybės jiems nebetinka. Jie ima abejoti tuo, kas anksčiau atrodė savaime suprantama ir patikima. Per šią krizę paauglys jaučia poreikį keisti savo idėjas ir vertybes, dėl to dažnai konfliktuoja su tėvais, kitais šeimos nariais bei visuomene.
„Paauglystės“ programoje tėvai tarsi iš naujo atranda, kokie vertingi jų paauglystę išgyvenantys vaikai, bei išmoksta kaip efektyviai su jais bendrauti kriziniais momentais. Programoje taip pat analizuojamos socialinės tendencijos, stipriai įtakojančios bręstančias trapias paauglių asmenybes.
 
Programos metu nagrinėjamos temos
  1. Paauglystės krizės ir iššūkiai
  2. Atrasti paauglių vertybes
  3. Lytiškumo prabudimas: jautrumas ir savitvarda
  4. Kūno įvaizdžio vertė: anoreksija ir kiti sutrikimai
  5. Autoritetas. Netinkami modeliai
  6. Religija ir asmens intymumas
  7. Laisvalaikis ir laisvė
  8. Šeimos projektas

Nauja! Santuokinės meilės kursas JAI ir JAM Nauja! Santuokinės meilės kursas JAM ir JAI

Džiaugiamės pristatydami naują programą porai - santuokinės meilės kursas JAI ir JAM! Studijų metu analizuojami iš anksto paruošti atvejai, kuriuose atsispindi santuokinio gyvenimo kasdienybė, sutuoktiniams kylantys iššūkiai. Prasmingai poroje praleistas laikas, įdomios, netikėtos ir praturtinančios diskusijos su kitomis poromis bei patyrusiais moderatoriais suteiks jums daug naujų idėjų, kurias lengvai pritaikysite savo šeimoje. Šie susitikimai - tai kelias į geresnį tarpusavio supratimą, įkvepiantys kasdien puoselėti tarpusavio meilę. 
 
Programos metu nagrinėjamos temos: 
  1. Meilės ryšys
  2. Lytinės butybės
  3. Sutuoktinių tarpusavio bendravimas
  4. Darbas ir šeima
  5. Šeimos gyvenimas
REGISTRACIJA į Santuokinės meilės kursą JAI ir JAM


Apie Šeimų universitetą:

ĮKVĖPKIME TĖVUS ĮKVĖPTI VAIKUS!
Kaip suteikti savo vaikui pasitikėjimo savimi ir atskleisti jo kūrybiškumą? Kaip padėti augančiam vaikui augti ir tapti stipria asmenybe? Kaip išgyventi paauglystėje siaučiančias audras? Štai ko savęs klausia daugelis tėvų. Deja, dažnai bendravime su savo vaikais dangstome esmę. Tik stiprus tėvų tarpusavio ryšys sukuria vaikui saugumo jausmą ir pasitikėjimą jais. O tai pažadina vaiko pasitikėjimą savimi ir leidžia skleistis jo kūrybiškumui.
 
MŪSŲ MISIJA
Padėti šeimoms nuolat turtinti tarpusavio santykius ir tapti laimingesnėmis.

METODIKA
Tarptautinė šeimų vystymosi federacija IFFD, Jungtinių tautų patarėja šeimos klausimais, Šeimų universitete pritaikė pasauliniu mastu pasitvirtinusį ir unikalų ugdymo metodą.
Šis metodas, 40 metų naudojamas šeimų iš 60 pasaulio šalių, pagrįstas atvejo analize (angl. case study). Tėvai analizuoja kasdienes šeimos situacijas asmeniškai, šeimoje, vėliau diskutuoja apie tai grupėse su kitomis šeimomis, dalijasi savo patirtimis, nuomonėmis ir taip tobulėja. Tokiu būdu tėvai mokosi išklausyti bei suprasti vienas kitą, tampa vieningesni, abu lygiaverčiai įsitraukia į vaikų auklėjimą ir tą patirtį perduoda savo vaikams.
DALYVIAI
Saviugdos programos dalyviais gali tapti bet kuri vaikus auginanti ar jų besilaukianti Lietuvos pora, nes IFFD metodas yra paremtas abiejų tėvų ar globėjų dialogu. Poros, norinčios dalyvauti Šeimų universiteto programoje, turi registruotis užpildydamos registracijos anketą.
Siekdami produktyvių tėvų diskusijų, užsiėmimus organizuojame be vaikučių. Dalyviai, po pažintinio-įvadinio susitikimo, įsipareigoja atsakingai ruoštis susitikimams bei poromis lankyti visus organizuojamus užsiėmimus. 
 
PROGRAMOS TRUKMĖ
Šeimų užsiėmimai organizuojami vieną kartą per savaitę, darbo dienų vakarais ir vyksta ne ilgiau nei 1val. 20min. Iš viso suplanuota 15 šeimų susitikimų, kurie tęsiasi 15 savaičių. Esant švenčių laikotarpiui, daroma pertrauka ir susitikimai nukeliami į sekančią savaitę.
Užsiėmimai organizuojami dviem etapais. Pirmosios grupės studijas pradeda spalio mėnesį, vėliau susibūrusios grupės - vasario mėnesį. Vasaros metu užsiėmimai nevyksta.
 
PROGRAMOS IŠLAIKYMAS
Savanorių moderatorių darbas programoje yra nemokamas ir VšĮ „Šeimų universitetas“ iš programų organizavimo negauna jokio uždarbio. Organizavimo išlaidoms (medžiagos parengimui, patalpų nuomai ir pan.) padengti šeimas prašome prisidėti parama Vilniuje ir Kaune  — 70 eurų, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje — 50 eurų, Marijampolėje, Vilkaviškyje ir kt. mažesniuose miestuose — 40 eurų. Prisidėjimas prie programos išlaikymo neturi būti kliūtis dalyvauti užsiėmimuose, tad kviečiame šeimas, kurioms nurodytos paramos sumos yra per didelės, registruotis ir nurodyti kokia suma galite prisidėti pagal galimybes. Visiems galintiems paremti ne tik savo, bet ir kitų šeimų dalyvavimą didesnėmis paramos sumomis esame labai dėkingi. Šeimų universiteto duomenys http://www.seimu.lt/index.php/apie-mus/parama/118
 
SUSITIKIMAI VYKSTA
Šeimų susitikimai šiais metais vyksta aštuoniuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Vilkaviškyje ir Kaišiadoryse.
Jei norite Šeimų universitetą pakviesti į savo miestą, suburkite 15 šeimų grupelę ir susisiekite su mumis!
 
MODERATORIAI
Moderatorius – Šeimų universiteto apmokymus baigęs ir nuolat besiugdantis šeimos žmogus, kuris porų susitikimo metu veda diskusijas iš anksto suplanuotomis ir šeimai aktualiomis temomis.
Moderatorius yra Šeimų universiteto lyderis, kuris:
  • padeda poroms kryptingai dalintis tėvystės patirtimi pagal IFFD metodą;
  • apibendrina šeimų diskusijas;
  • supažindina su Šeimų universiteto parengta teorine medžiaga;
  • skleidžia Šeimų universiteto idėjas ir skatina šeimas dalyvauti užsiėmimuose.
Savanoriška moderatoriaus veikla – tai ne tik tobulėjimas, siekiant savo bei kitų porų šeimyninės laimės, bet ir puiki galimybė įgyti naujų profesinių įgūdžių. 
 
Šeima
Vyro ir moters prigimtinio orumo bei laisvos valios pagrindu sudaryta santuoka, kuri įgyvendina gyvybės perdavimo ir jos atsakingo ugdymo misiją.
 
Šeimos vienybė
Žmona ir vyras šeimoje siekia darnios asmenų sanglaudos ir joje atsakingai augina savo vaikus. Šioje visavertėje asmenų sanglaudoje kiekvienas šeimos narys stengiasi puoselėti ištikimą meilę kitų narių atžvilgiu, gerai atlikti savo asmenines pareigas, kartu atsakingai priimti esminius sprendimus dėl šeimos gyvenimo.
 
Vaikai
Žmogaus gyvybė nuo pat jos pradėjimo akimirkos turi būti ir yra absoliučiai gerbiama, o gimęs vaikas atsakingai šeimoje gerbiamas ir auginamas kaip visavertis asmuo. Vaikai yra pilnateisiai šeimos nariai. Šeima turi būti aplinka, kur visapusiškai auga ir atsiskleidžia vaiko asmenybė. Vaikai šeimoje turi turėti pagal savo amžių tinkamas teises, pareigas, laisvę ir atsakomybę.
 
Vaikų ugdymas
Vaikų ugdymas yra nuolatinis procesas, kuris prasideda nuo vaiko pradėjimo akimirkos ir tęsiasi tol, kol vaikas išeina į savarankišką gyvenimą. Šeima yra pagrindinė aplinka, kurioje vaikas ugdomas – formaliojo ir neformaliojo ugdymo įstaigos gali ir turi būti tik pagalba šeimai. Šeima turi padėti vaikui suvokti prigimtines ir nekintamas žmogiškąsias vertybes, taip sudarant pamatą savarankiškam suaugusio žmogaus gyvenimui.
 
Šeimos atsakomybė už vaikų ugdymą
Tėvai yra atsakingi už vaikų ugdymą, jie turi teisę ir pareigą aktyviai domėtis ir pagal šeimos nuostatas daryti įtaką vaikų ugdymui už šeimos ribų (darželyje, mokykloje ir kt.).
 
Visuomenė
Darni asmenų meilės ir solidarumo bendruomenė, pamatinių žmogiškųjų bei pilietinę visuomenę sutelkiančių vertybių kraitis bei jų perdavimo laidas.
 
Stipri šeima
yra tvarios piliečių visuomenės, t.y. mūsų valstybės Lietuvos, atsakingo sambūvio bei piliečių kuriamos vertės tolydaus augimo pamatas.
 
Šeimos vertybės
yra kiekvieno rezultatyvaus bendruomeninio, būtent, verslo, kultūros,valstybės, veikimo pamatas ir ilgalaikės sėkmės garantas. Tik tuomet, kada esame atsakingi, savo elgesį grindžiame tvirtomis šeimos vertybėmis ir iš čia kylančiais bendruomeniniais veikimo principais, tik tuomet kuriame išliekančią vertę sau ir piliečiams.
 
Žmonių sambūvio pagrindas
yra prigimtinė pagarba kito asmens orumui ir sąžiningumas, kuris kviečia mus elgtis su kitais taip, kaip ir mes norėtume, kad su mumis elgtųsi. Šeimose išugdyto įgūdžio bendrauti ir visame kame siekti sutarimo pagrindu audžiame piliečių tarpusavio pasitikėjimo audinį, atpalaiduojame savo kūrybines galias ir vaisingai dalijamės sukurta verte tuo pačiu skatindami tolesnį bendruomeninės vertės augimą.
 
Lietuvos piliečių visuomenės gerovė
remiasi pačių piliečių iniciatyvia, kūrybiška bei veržlia lyderyste, siekiant įgyvendinti individualiai ir bendruomeniškai išsikeltus tikslus savo asmens bei visos visuomenės labui. Ši lyderystė yra ugdytina ir visokeriopai skatintina kaip pati Lietuvos piliečių kultūros ir jos vertės raiška visose bendrabūvio srityse.
 
Lietuvos piliečių turtas
yra įvairiais talentais apdovanoti žmonės. Privalu sukurti kuo tinkamesnes sąlygas jų talentų sklaidai kultūroje, moksle, versle ir valstybės tarnyboje visos piliečių bendruomenės labui.
 
Jeigu esate visuomeniškai aktyvus ir atviras, mėgstantis bendrauti, siekiantis įgyti naujų žinių ir patirties savo asmeninėje ir šeimos laimės kūrime bei, pasidalindamas patirtimi, padėti kitoms šeimoms tapti laimingesnėmis, kviečiame Jus tapti Šeimų universiteto dalimi! Pakvieskite prisijungti vaikučius auginančius bičiulius, kolegas, darželio ar mokyklos bendruomenės tėvus ir turtinkite savo šeimų santykius drauge!

http://www.seimu.lt/index.php/mokymu-programos/23

Kampanija "Tėvystės galima išmokti!" - Išmok būti mama! Išmok būti tėčiu!
Jei Tavo aplinkoje yra tėvų, būsimų tėvų arba žmonių, kurie prisideda prie vaiko auginimo - pasidalink su jais.
Informacijos apie nemokamus ir mokamus tėvystės įgūdžių mokymus  ieškokite savo savivaldybėje. Daugiau informacijos: http://svietimogidas.lt/tevyste

Renginiai/mokymai Lietuvoje: tėvystės įgūdžių, sveikatos stiprinimo, sveikos mitybos, nėščiosioms, santykiai poroje, savęs pažinimas, vaikams, paaugliams, šeimai - http://svietimogidas.lt/events.
Nėra komentarų

Paskutinės padėkos

Ačiū už nuostabias pamokas :D

Noriu padėkoti, nes kiekvieną pamoką jūs mane motyvuojate mokytis ne tik biologija, bet ir kitas įvairias mokslo šakas. Jūs sudominote mokslu kuriuo nemaniau, kad kada nors būsiu susidomėjęs

Rima Ulozienė2023-10-12

Labai kompetetinga mokytoja, puikiai moka prieiti prie vaiko, mano sūnus buvo labai uždaras, bet mokytoją Rimą jis prisileido ir su noru ėjo į darželį. Ilgimės šios nuostabios mokytojos. Sėkmės ir kantrybės darbuose.

Dekinga visaip! Tobula mokytoja

Ačiū Jums už viską, miela MOKYTOJA!🥰