Padėkoti Pridėti įstaigą/pedagogą/renginį
BioPapa banner

Kauno "Saulės" gimnazija

Gimnazija
Kaunas, Kauno m. sav. Kauno m. Savanorių pr. 46
+370 37 424438
Klasės nuo 9 iki 12

„Saulės“ draugija, pastačiusi Kaune „Saulės“ namus, įžiebė kūrybinę mintį ne vienai kartai. Mokykla kartu su Lietuvos atgimimu susigrąžino „Saulės“ vardą, o išimties tvarka ketvirtoji Lietuvoje gavo gimnazijos statusą. Čia ugdomas laisvas, demokratiškas Lietuvos pilietis. Pagrindinės mokyklos vertybės susietos su dorove, meile ir mokslu. Mūsų gyvenimiškos programos tikslas – niekuomet nieko negriauti, bet statyti, nes, anot Vydūno, „pastačius ir padarius geriau, tai, kas bloga, dingsta savaime, sunyksta.“
Mokykla renovuota, restruktūrizuota. Suprantame, kad „Saulės“ namuose turi būti ne tik jauki aplinka, bet ir šilti bei draugiški bendruomenės narių santykiai. Gimnazijoje dirba daug puikių mokytojų.
Gimnazijos vėliava, himnas, priesaika, siekis, gimnazijos laikraštis „Vivat sol“ yra susieta su bendruoju saulės simboliu. Dėvima gimnazijos mokinių ir vadovų uniforma.
Gimnazija turi seną unikalią 100 metų siekiančią istoriją. Todėl „Saulės“ rūmai – kultūros puoselėjimo namai, kuriuose tęsiamos tradicijos ir ritualai: susikaupimo popietės, valstybinių ir mokyklinių švenčių paminėjimai, vakaronės, sporto šventės, dalykiniai meno ir kultūros renginiai. Džiugina naujos tradicijos: Vasario 16-osios laureato rinkimai, „Mokslo šlovės galerija“, pavyzdingiausios klasės konkursas, sporto šventė „Sportuojanti mergaitė – būsima olimpietė”. Šiandien suskaičiuojame 33 jau tradicija tapusius renginius, kuriuose dalyvauja bendruomenės ir plačiosios visuomenės nariai. Statistiškai gimnazijoje vyksta vidutiniškai 21 renginys ar renginių ciklas per mokslo metų mėnesį (skirta mokiniams, tėvams, mokytojams ar mikrosociumo/miesto/ šalies bendruomenėms). Planuojami ir įvykę renginiai skelbiami gimnazijos interneto svetainėje (www.saule.kaunas.lm.lt).
Vienas iš kultūrinės edukacijos veiklų prioritetų – integruotos kultūrinės, edukacinės, meninės, pažintinės veiklos organizavimas. Statistiškai per mokslo metus vidutiniškai organizuojamos 219 netradicinės kultūrinės veiklos.
Gimnazijos kultūros veidą atspindi mokyklos laikraštis „Vivat sol“, interneto puslapis, edukacinės erdvės, vizualinės informacijos, gimnazijos radijas. Atributika ir simbolika (vėliava, himnas, uniforma) formuoja mokyklos įvaizdį. Palankų visuomenės požiūrį kuria personalo aktyvus dalyvavimas šalies pedagoginiame bei visuomeniniame gyvenime, mokinių pasiekimai. Naujai suformuotose klasėse didelis dėmesys skiriamas pasididžiavimo gimnazija ugdymui. Gimnazijoje vykdomas naujų moksleivių adaptacijos tyrimas. Šiame procese dalyvauja mokyklos administracija, klasių auklėtojai, socialinė pedagogė ir psichologė.
Mokyklos savivaldos modelis geriausiai atspindi lygių galimybių suteikimą kiekvienam mokyklos bendruomenės nariui. Gimnazistai savo siūlymus ir idėjas aptaria Mokinių taryboje, moksleivių tėvai – klasių tėvų komitetuose, o mokytojai – pedagogų taryboje. Tarybų ir komitetų atstovai sudaro bendrą gimnazijos tarybą, kurioje priimami svarbiausi sprendimai, susiję su mokyklos valdymu ir veiklos planavimu.
Mokyklos aplinka kuriama keletu lygių: daug dėmesio skiriama klasių renovacijai ir turtinimui, į šią veiklą įtraukiant ne tik klasių vadovus bet ir moksleivius bei tėvus; puoselėjamos mokyklos tradicijos bei simbolika; skatinamas bendravimas ir bendradarbiavimas tarp visų gimnazijos grandžių.
Didelis dėmesys skiriamas bendruomenės saugumui mokyklos viduje. Organizuojamas mokytojų ir mokinių budėjimas, vykdomi pokalbiai apie saugų elgesį mokykloje ir už mokyklos ribų. Siekiant išspręsti pamokų nelankymo problemą, renkama ir analizuojama informacija apie pamokų nelankančius moksleivius. Pamokų nelankymo priežastys sistemingai analizuojamos ir aptariamos.

Mokyklos bendruomenė ir savivalda

Tėvai dalyvauja gimnazijos gyvenime. Tėvų bendruomenė 1-2 kartus per metus supažindinama su gimnazijos struktūra, tikslais, veiklos planu.

Bendradarbiavimas ir bendravimas vyksta 2 kryptimis:

a) kultūrinis, ūkinis (vakaronės, kabinetų renovavimas);

b) informacinis (tėvai – auklėtojas – tėvai, tėvų komitetas – administracija – tėvų komitetas).

Gimnazijos savivaldos institucijos inicijuoja, palaiko, dalyvauja daugelyje gimnazijos pokyčių. Gimnazijoje veikia Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba. Mokyklos taryba dalyvauja kuriant gimnazijos strategiją, veiklos planą, tikslus ir uždavinius, teikia siūlymus krūvio mažinimo, vertinimo, vidaus tvarkos klausimais.
Mokyklos ryšiai
Gimnazija palaiko ryšius su Kauno ir šalies mokyklomis bei gimnazijomis, „Saulės“ vardą turinčiomis Lietuvos mokyklomis, pasirašytos ir tęstos bendradarbiavimo sutartys su Tartu 8-ąja vidurine mokykla, Švedijos Vekšio miesto Teleborg Centrum gimnazija, Norvegijos Sendefjordo miesto vidurine mokykla, Vytauto Didžiojo universitetu, Pažaislio vienuolynu, KTU Ekonomikos ir vadybos fakultetu, Kauno Technologijos universitetu, Kauno Aleksandro Stulginskio universitetu, Vilniaus universiteto Kauno humanitariniu fakultetu, Lietuvos Sporto universitetu, bendradarbiaujama su Lenkijos lietuviškomis mokyklomis, VU, KTU tiksliųjų mokslų fakultetu. Bendri projektai kuriami ir/ar vykdomi su Kauno miesto muziejais ar kultūros įstaigomis. Efektyvūs ryšiai gimnaziją sieja su Kauno rajono švietimo centru.
Veiklą apriboja mikrorajono vieta. Gimnazija yra artimajame Žaliakalnyje, nors priklauso Centro seniūnijos teritorijai. Gimnazijos veikla yra atvira šalies, miesto ir mikrosociumo bendruomenės poreikiams. Organizuojant renginius, projektinę veiklą, bendradarbiaujama su socialiniais partneriais: Kauno Kristaus Prisikėlimo bažnyčios parapija, Žaliakalnio vaikų dienos centru, Žaliakalnio, Centro seniūnijomis, Tonsbergo (Norvegija), Notteroy (Norvegija) gimnazijomis, palaikomi ryšiai Lietuvos moterų sporto asociacija, Lietuvos rašytojų sąjunga, Tarptautine komisija nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti, Kauno m. savivaldybės administracijos Švietimo ir kultūros reikalų valdybos Švietimo ir ugdymo skyriumi, Kauno m. formaliojo ir neformaliojo švietimo įstaigomis.

2020-06-08

Likau patenkinta mokymosi kokybe bei bendruomene. Galima pasisemti daug patirčių įvairiose srityse jeigu to norima, tačiau jeigu pats mokinys neįdės pastangų, jis bus kas kiek laiko paskatinamas (nors nieko per prievarta nedaroma). Mokykla buvo labai smagus metas tiek man tiek mano draugam, pati mokykla yra labiau "tiksliukams" negu humanitarams. Nemaža dalis mokinių su mokytojų pagalba pasiekia gerus rezultatus visuose dalykuose, tačiau pagrinde tai yra chemija bei informatika. Taip pat geri rezultatai yra ir ekonomikoje, mokiniai dažnai dalyvauja "start up'ų" programose.

2017-02-13

Man svarbiausias kriterijus vertinant mokyklą yra vaiko psichologinė būsena mokykloje.Čia jam saugu ir gera.

Padėkoti


loading

Mokyklų žemėlapis

Padidinti

Paskutinės padėkos

Ačiū už nuostabias pamokas :D

Noriu padėkoti, nes kiekvieną pamoką jūs mane motyvuojate mokytis ne tik biologija, bet ir kitas įvairias mokslo šakas. Jūs sudominote mokslu kuriuo nemaniau, kad kada nors būsiu susidomėjęs

Rima Ulozienė2023-10-12

Labai kompetetinga mokytoja, puikiai moka prieiti prie vaiko, mano sūnus buvo labai uždaras, bet mokytoją Rimą jis prisileido ir su noru ėjo į darželį. Ilgimės šios nuostabios mokytojos. Sėkmės ir kantrybės darbuose.

Dekinga visaip! Tobula mokytoja

Ačiū Jums už viską, miela MOKYTOJA!🥰