Akmenės rajono Akmenės vaikų lopšelis - darželis "Gintarėlis"
LOPŠELIO-DARŽELIO „GINTARĖLIS“ DARBO LAIKAS
Lopšelio-darželio darbo laikas – 5 dienos per savaitę:
lopšelio grupė – 1, dirba 10,00 val. (7.30 – 17.30);
ikimokyklinio ugdymo grupės – 3, dirba 10,00 val. (7.30 .00– 17.30);
priešmokyklinio ugdymo grupė – 1, dirba 10,5 val. (7.30 – 18.00);
Misija
Teikti ankstyvąjį, ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą. Padėti šeimai rūpintis vaiku, puoselėti prigimtines galias, plėtoti individualius gebėjimus, tenkinti kultūrinius poreikius. Ugdyti sveiką, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę. Sudaryti prielaidas tolesniam ugdymui(si) mokykloje.
Vizija
Akmenės vaikų lopšelis-darželis „Gintarėlis“ moderni, siekianti tapti besimokančia ugdymo įstaiga, šviečianti tėvus pedagoginiais – psichologiniais klausimais. Tai įstaiga, teikianti kokybiškas ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ir priešmokyklinio rengimo mokyklai paslaugas, kurioje dirba aukštos kultūros ir kvalifikacijos pedagogai.
Filosofija
Gerbti kiekvieną žmogų ir leisti jam būti unikaliu.
PROGRAMOS
Ikimokykliniame amžiuje dirbama pagal Akmenės rajono Akmenės vaikų lopšelio-darželio “Gintarėlis” mokytojų parengtą Ikimokyklinio ugdymo programą “Vaikyste, nusijuok!“ , pritartą Akmenės rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr.T-192, 2010 m. rugsėjo 22 dieną.
Priešmokykliniame amžiuje – pagal LR švietimo ir mokslo ministerijos „Bendrąją priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą“, patvirtintą LR švietimo ir mokslo 2014 m. rugsėjo 2 d. Nr. V-779 įsakymu, kurios pagalba laiduojant vaiko asmenybės skleidimąsi ugdomas aktyvus, savimi ir savo gebėjimais pasitikintis, stiprią pažinimo motyvaciją turintis vaikas.
Vaikams su kompleksiniais ir kitais raidos sutrikimais sudaromos Individualios ugdymo programos, atsižvelgiant į vaiko sutrikimus, individualius gebėjimus ir potencines galias; vadovaujantis pedagoginės – psichologinės tarnybos specialistų ir gydytojų rekomendacijomis, S. Bluma ir kt. “Ankstyvojo ugdymo vadovu”(2001), “Ikimokyklinio amžiaus vaikų neišplėtotos kalbos ugdymu”(2002), “Ikimokyklinio amžiaus vaikų žymiai ir vidutiniškai neišsivysčiusios kalbos ugdymu”(1997).
Paskutinės padėkos
Ačiū už nuostabias pamokas :D
Noriu padėkoti, nes kiekvieną pamoką jūs mane motyvuojate mokytis ne tik biologija, bet ir kitas įvairias mokslo šakas. Jūs sudominote mokslu kuriuo nemaniau, kad kada nors būsiu susidomėjęs
Labai kompetetinga mokytoja, puikiai moka prieiti prie vaiko, mano sūnus buvo labai uždaras, bet mokytoją Rimą jis prisileido ir su noru ėjo į darželį. Ilgimės šios nuostabios mokytojos. Sėkmės ir kantrybės darbuose.
Dekinga visaip! Tobula mokytoja
Ačiū Jums už viską, miela MOKYTOJA!🥰