Palikti atsiliepimą Pridėti įstaigą/pedagogą/renginį

Čia bus nurodytas bendras reitingas remiantis visais atsiliepimais, po to kai turėsime bent 5 ir daugiau atsiliepimų
Mokiniai/ Buvę mokiniai
3.9
Tėvai
5.8
Puikiai: 9+
1
Gerai: 7-9
0
Patenkinamai: 5-7
1
Silpnai: 3-5
0
Labai silpnai: 1-3
2
2019-03-12

Vaikui mėnesį sergant - dienyne kažkokiu būdu atsiranda 1,3,4. Ar tai sąžiningas mokytojas? Atneša pataisytus sąsiuvinius praeitų mokslo metų ir surašo pažymius. Jei vaikas nori išsitaisyti pažymį, parašo rašinį o paskui mokytojos paaiškinimas kad įrašė 1, nes neturėjo laiko.

2019-03-06

Mokytoja mane mokino, ne vienerius metus. Kaip lietuvių kalbos specialistė yra aukšto lygio, visuomet domėjosi ir naudojo įvairius naujus mokymo bei ugdymo metodus. Stengėsi puoselėti kūrybiškumą, bei padėti mokiniams turintiems ,,rašytojo" gyslelę. Jinai yra nuoširdaus ir stropaus charakterio žmogus, šitos savybės matosi dabar, kai yra praėję laiko nuo mokyklos baigimo ir į situaciją galima žvelgti iš tolo.

Mokytoja turėjo tendencija užsiciklinti ties, kuria nors tema (pvz. kirčiavimu) ir ją tęsti iki kol būdavo pasiekti, jos vidiniai reikalavimai. Kirčiavimą mano klase ji mokino 6 mėn., kai jam storame vadovėlyje buvo skirtas vienas skyrius. Yra buvę situacijų, kur ji stipriai ,,perlenkdavo lazda" reaguodama į kokį nors klasėje įvykusį įvykį. Tekdavo rašyti, rašinius kaip ir visur, bet kreipė dėmesį ne į paruošimą egzaminams, bet į rašinius kaip kūrinius. Ne visi yra gimę būti rašytojais ar poetais negali visi vaikų rašiniai būti straipsniais ar knygomis. A. Zimnachaitė kaip lietuvių kalbos specialistė ir rašytoja yra labai gera. Mokymui jinai nėra sutverta, geriau jai sektųsi lietuviu kalbos komisijoje ar tiktai rašant knygas, šita jos savybę mano klasė jau pastebėjo pirmais jos mokymo metais, tą nuomonė nėra pasikeitus iki šiol tarp mūsų, prisimenant ją.

2018-12-01

Prisimenu tik iš geros pusės. Skatina kūrybiškumą

2018-10-10

-

Pridėti atsiliepimą










"*" - privalomi laukai
Mes paskaičiavome Jūsų atsiliepimo vertinimą
0.0
loading