Po įdomaus ir išsamaus knygos pristatymo dėstytoja savo studentėms pritaikė akvariumo metodą duodama užduotį pravesti pedagogams žaidimą, susijusį su bendravimu ir bendradarbiavimu. Studentės puikiai susidorojo su duota užduotimi, sugalvoję pedagogams žaidimą susijusį su emocijomis, bedradarbiavimu ir vaidyba. Popietė buvo vertinga ir naudinga tiek pedagogams tiek studentėms. Ikimokyklinio ugdymo pedagogus palikome linksmus, laimingus ir kupinus džiugių įspūdžių.
Tikimės ir toliau studijuodamos socialinę pedagogiką, žaidybos ir simuliacijos dalyko studijas tęsti ne tik Lietuvos edukologijos universitete, bet ir už jos ribų, nes nėra intelektualesnės, socialiai ir pilietiškai labiau tinkamos studijų aplinkos, įgalinančios mus gilintis ne tik į studijų programas dėtomas universitete, bet ir vaikų socialinę gerovę. Būtent nuo vaikų priklausys kokia bus mūsų ateitis.
Socialinės pedagogikos ir etikos studijų programos studentė, „Pozityvisosios tėvystės“ klubo vadovė Inga Navickaitė
http://leu.lt/lt/sef/sef_naujienos/sef17.03.05.html?utm_source=EasyWeb3&utm_medium=newsletter&utm_campaign=sef_naujienos